0186-615352
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Veelgestelde vragen

Waarom Jimmy's?
Kan ik een bestelling wijzigen?
Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik heb een klacht; wat moet ik doen?
Wat zijn de verzendkosten per bestelling?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Kan ik een artikel retourneren?
Wie is www.popcorn.nl?
Hoe zijn de producten geprijsd?

Waarom Jimmy's?

Sinds de introductie van de eerste popcorn- en suikerspinmachines begin vorige eeuw is Gold Medal uitgegroeid tot de wereldmarktleider en zijn Gold Medal machines de standaard geworden voor onze branche. JIMMY's Foodservice is al bijna 30 jaar de exclusieve importeur van Gold Medal in de Benelux. Door de duurzame relatie en onderlinge samenwerking is en blijft er veel kennis in huis wat zich vertaald in een hoog service niveau.

 

Kan ik een bestelling wijzigen?

Tijdens het bestelproces kunt u in het besteloverzicht altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren.

 

Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

Indien u uw contactgegevens wilt wijzigen, kunt u inloggen op uw accountpagina en daar u gegevens aanpassen.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Direct na het plaatsen van een bestelling, ontvangt u per e-mail een orderbevestiging, met een overzicht van de bestelde artikelen en levertermijn.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op een werkdag voor 11.00 uur besteld wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Indien u een bestelling de volgende werkdag tussen 09.00uur en 11.00uur wenst te ontvangen brengen wij hier €18,00 extra kosten voor in rekening. Wij versturen de bestelling met DHL. Indien u een spoedbestelling per koerier wenst te ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.

 

Ik heb een klacht; wat moet ik doen?

Voor vragen/klachten kunt u contact opnemen met de Jimmy’s Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder. Is de klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Jimmy Products b.v. Stuur de klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, besteldatum, artikelen en aantal naar: JIMMY’s Products B.V. T.a.v. Afdeling klachten Postbus 1603 3260 BC Oud-Beijerland U ontvangt binnen tien werkdagen na ontvangst een antwoord. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).Er is een wettelijke garantie op onze producten zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

 

Wat zijn de verzendkosten per bestelling?

De verzendkosten voor Nederland en Belgie zijn als volgt: Bij aankopen tot € 49.99,- is de ordertoeslag 15% van het order bedrag. Bij aankopen vanaf € 50.00,- tot €124.99 is de ordertoeslag 10% van het order bedrag. Bij aankopen vanaf € 125,- tot €249.99 is de ordertoeslag 5% van het order bedrag. Bij aankopen vanaf € 250,- is de levering Franco Kiest u voor een verzending onder rembours, dat wil zeggen betaling bij aflevering, dan betaalt u ongeacht de grote van de bestelling altijd € 6,00 voor rembourskosten. Een rembourszending is alleen mogelijk indien het factuurbedrag onder de € 1000,- ligt. Bestelt u een order die boven de € 1000,- bedraagt neemt dan contact met onze klantenservice op.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Via Rembours. U kunt de bestelling onder rembours betalen. In dat geval dient de betaling contant te worden voldaan bij aflevering van uw bestelling. De extra kosten voor betaling onder rembours bedragen € 6,00 (in Nederland en in België) per bestelling. Als u meerdere artikelen heeft besteld, zullen deze allemaal tegelijk geleverd worden. Via Credit Card. U kunt de bestelling ook met Credit Card afrekenen. Houdt uw Credit Card bijdehand met bestellen. Er wordt gevraagd om het Credit Card nummer, verval datum en CVC code (CVC code zijn de laatste 3 cijfers op de achterkant van de kaart in het handtekening vakje). Wij accepteren Mastercard en Visa. Via Bancontant Mister Cash.

 

Kan ik een artikel retourneren?

de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen." http://www.popcorn.nl/media/pdfs/Jimmys-AlgemenevVoorwaarden-Thuiswinkel.pdf

 

Wie is popcorn.nl?

Popcorn.nl is een onderdeel van Jimmy Products B.V. Wilt u meer weten over Jimmy Products B.V. kijk dan op www.jimmys.eu

 

Hoe zijn de producten geprijsd?

Prijzen zijn vermeld exclusief BTW.