Veelgestelde vragen

Wie is Popcorn.nl?
Popcorn.nl is een onderdeel van Jimmy Products B.V. Wilt u meer weten over Jimmy Products B.V.? Kijk dan op www.jimmys.eu

Waarom JIMMY's?
Sinds de introductie van de eerste popcorn- en suikerspinmachines begin vorige eeuw is Gold Medal uitgegroeid tot de wereldmarktleider en zijn Gold Medal machines de standaard geworden voor onze branche. Jimmy Products B.V. is al meer dan 30 jaar de exclusieve importeur van Gold Medal in de Benelux. Door de duurzame relatie en onderlinge samenwerking is en blijft er veel kennis in huis wat zich vertaald in een hoog service niveau.

Hoe kan ik bestellen?
Al onze producten zijn overzichtelijk gerangschikt in de verschillende categorieën. Wilt u meer informatie over een artikel? Dan klikt u op het product om meer informatie te lezen. Vervolgens vult u het door u gewenste aantal artikelen in om het product in uw winkelwagen te plaatsen. Bent u tevreden over de bestelling? Controleer of alle gegevens kloppen en ga verder met het aanmaken van een account. Heeft u al eerder bij ons besteld log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord. Selecteer nu alleen nog de betaalwijze naar keuze en klik op bestelling bevestigen! Wanneer het door u bestelde product niet voorradig blijkt te zijn, nemen wij contact met u op. Indien u op een werkdag voor 11.00 uur heeft besteld en uw bestelling voorradig is, wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Wij versturen de bestelling met DHL. Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van het pakket niet thuis bent, zal de bezorger nogmaals het pakket aan komen bieden. Als na 2 afleverpogingen het pakket niet in ontvangst kan worden genomen, wordt het afgeleverd op een DHL afhaalpunt.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Meteen na het plaatsen van uw bestelling, zult u per e-mail een orderbevestiging ontvangen met daarin een overzicht van de bestelde artikelen en levertermijn.
U ontvangt van DHL een email met daarin een track & trace code om uw zending te traceren. Als u niet thuis bent op het moment van bezorging vindt u een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment.

 
Wilt u een ander moment of locatie kiezen? Gebruik de bezorgcode op de kaart en de postcode om een andere bezorgoptie te kiezen. Dit kan je opgeven tot 23.59 uur op de dag dat de bezorger bij u langs is geweest.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien u op een werkdag voor 11.00 uur heeft besteld, wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verzonden. Indien u een bestelling de volgende werkdag tussen 09.00 uur en 11.00 uur wenst te ontvangen, brengen wij hier €18,00 extra kosten voor in rekening. Wij versturen de bestelling met DHL. Indien u een spoedbestelling per koerier wenst te ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?
Tijdens het bestelproces kunt u in het besteloverzicht altijd producten verwijderen of toevoegen. Heeft u uw bestelling reeds geplaatst, dan kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen.

Wat is de minimum bestelhoeveelheid?
Of u één product of juist heel veel artikelen tegelijkertijd wilt bestellen, er zit geen minimumhoeveelheid aan uw bestelling!

Hoe kan ik mij als nieuwe klant aanmelden?
Indien u nog geen account bij ons heeft, kunt u op de homepagina rechtsboven een account aanmaken. U registreert zich eenmalig. Hiervoor heeft u enkel een e-mailadres en wachtwoord nodig. Indien u een zakelijke account wilt aanmaken, wordt er om uw BTW-nummer gevraagd.

Mijn e-mailadres is veranderd; hoe kan ik dit aanpassen?
U dient de volgende stappen te volgen om uw e-mailadres aan te passen:

  • Log in met uw oude e-mailadres en wachtwoord.
  • Vervolgens gaat u naar uw accountpagina. Hier kunt u al uw gegevens aanpassen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • Via iDEAL: Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
  • Via creditcard: U kunt de bestelling ook met creditcard afrekenen. Houd uw creditcard bijdehand met bestellen. Er wordt gevraagd om het creditcard nummer, vervaldatum en CVC-code (CVC-code zijn de laatste drie cijfers op de achterkant van de kaart in het handtekeningvakje). Wij accepteren Mastercard en Visa. De creditcard betalingen zijn achteraf betalingen. Het bedrag wordt pas later afgeschreven. 

Wat is IDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. Uw rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
De voordelen van iDEAL:

  • - iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
  • - Toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL Controle en overzicht op de betaling iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, SNS Bank, Postbank en Rabobank.

Wat zijn de verzendkosten per bestelling?
De verzendkosten voor Nederland en België zijn als volgt:

  • Levering is mogelijk vanaf een minimaal orderbedrag van € 50 (excl btw). 
  • Bij aankopen onder de € 500,- (excl btw) berekenen wij een bijdrage van € 18,10 verzendkosten.
  • Bij aankopen vanaf € 500,- (excl btw) is de levering franco

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Voor vragen/klachten kunt u contact opnemen met JIMMY’s Klantenservice. Onze medewerkers helpen u natuurlijk graag verder. Is de klacht na contact met onze klantenservice toch niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen bij Jimmy Products B.V.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, besteldatum, artikelen en aantal naar:

Jimmy Products B.V.
T.a.v. Afdeling klachten
Postbus 1603
3260 BC Oud-Beijerland

U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst een antwoord. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.europa.eu).

Hoe zijn de producten geprijsd?
Prijzen zijn vermeld exclusief BTW.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden zijn online beschikbaar als PDF-bestand (algemene voorwaarden). Op alle machines geldt één jaar fabrieksgarantie. Tevens gelden de wettelijke rechten.

Is het mogelijk om een sponsor aanvraag te doen bij JIMMY's?
U kunt hiervoor contact opnemen door een e-mail te sturen naar jimmys@jimmys.eu

Copyright © JIMMY Products B.V. Alle rechten voorbehouden.